به عشق رهبرم

به عشق رهبرم

اللهــــم احفظ و ایـد و انصر نائب المهدی امامنا خامنه ای...

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

رهبری و موسیقی

پنجشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۵۰ ق.ظ

 

برای همه

 

در ملاقاتی که موسیقی دانان و خواننده ها با مقام معظم رهبری داشتند، ایشان مفصّل در مورد انواع موسیقی، ابعاد موسیقی، شکل ها و ردیف های آوازی صحبت کردند. آقای دکتر لاریجانی تعریف می کرد: زمانی که سخنرانی تمام شد، تمام صاحب نظرانی که حضور داشتند حتی اشخاصی که خود صاحب سبک می باشند از اطلاعات وسیع ایشان، متحیر مانده بودند.            

حجت الاسلام پاینده (از اساتید دانشگاه)

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۲۵
همـ♥ـراه

نظرات  (۲)

الحمدالله که نگرانی ما در بحث ولایت هم مرتفع شد.
ایمیل ما برای ارتباط
tashkilat.jahadi@gmail.com
منتظر شما هستیم.
التماس دعا
پاسخ:
سلام
همراه هستم همسر طلبه جهادی
ببخشید وبلاگ شما که یه مطلب بیشتر نداره منتظر چی و کی هستید؟؟؟؟
ایملتون رو برای چه ارتباطی گذاشتید دقیقا؟؟؟
کمکی از من برمیاد برای شما؟؟؟
پناه اوردم به کافی نت و وبلاگ...
ممنون از نظر قشنگت
میشه چند سطر سکوت کنم؟
.................................................................................
.....................................................................................
.....................................................      .......................
من فقط میخام باهات باشم چیزی از دنیا و زندکی نمیخام...
تو این راه هرکار نیاز باشه میکنم...
فیروزه من کار از عشق گذشته از عاشقی گذشته دیگه جنون رو هم رد کردم
فیروزه  جاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان
فیروزه جانم فیروزه جانم فیروززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززه
دووووووووووووووووووووووووست دارم دوستت دارم دوستت دارم
من بی تو..................
پاسخ:
سلام
عزیزم نگران هیچی نباش ان شالله به زودی همه چیز حل میشه!
توکل میکنیم به خدا مثل همیشه ...
هیچ وقت دیگه به این فکر نکن = من بی تو
همیشه به این فکر کن = من + تو + یه دنیا خوشبختی تا ابد
منم دوستت دارم عزیزدلم همسر خوبم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">