به عشق رهبرم

به عشق رهبرم

اللهــــم احفظ و ایـد و انصر نائب المهدی امامنا خامنه ای...

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

۱۷ مطلب در آذر ۱۳۹۲ ثبت شده است


ای ایران


ای ایران ای مرز پرگهر

ای خاکت سرچشمه ی هنر

دور از تو اندیشه ی بَدان

پاینده مانی تو جاودان

ای دشکن ارتو سنگ خاره ای من آهنم

جان من فدای خاکِ پاکِ میهنم

مهر تو چون شد پیشه ام

دور از تو نیست اندیشه ام

در راه تو کی ارزشی دارد این جان ما

پاینده باد خاک ایران ما

سنگ کوهت دُرّ و  گوهر است

خاک دشتت بهتر از زر است

مهرت از دل کی برون کنم

برگو بی مهر تو چون کنم

تا گردش جهان و دور آسمان بپاست

نور ایزدی همیشه رهنمای ماست

ایران ای خرم بهشت من

روشن از تو سرنوشت من

گر آتش بارد به پیکرم

جز مهرت در دل نپرورم

از آب و خاک و مهر تو سرشته شد گِلم

مهر اگر برون رود تهی شود دلم.

 

* حسین گل گلاب*

۱ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۹۲ ، ۱۰:۰۰
همـ♥ـراه

سخنان آیت الله احدی :

مطلبی را به شما عرض میکنم شاید نشنیده باشید .

جناب آقای صدیقی شب فاطمیه روی منبر در بیت ایشان (بیت رهبری) که آقای رییس جمهور نشسته بود،آقای هاشمی بود ، سران مملکتی بودند ، قوه قضاییه ، همه بودند.آقای صدیقی روی منبر این مطلب را گفت و آن را نتوانست تمام کند .همین که خواست تمام کند فریاد گریه جمعیت و حضار بلند شد .

دیدند این جمعیت بسوی آقا دارند حمله میکنند که به عنوان تبرک به ایشان دست بزنند .آقا را بردند و دیگر نتوانستند جمعیت را اداره کنند .

وآن مطلب این بود :

 

من همه ساله مکه که میرفتم قبل از رفتن به مکه به محضر آیت الله بهاءالدینی میرسیدم

۱ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۲۹ آذر ۹۲ ، ۱۰:۰۸
طلبه جهادی


یگانه در عالم هستی: اخلاق فاطمی (س)


به نام آنکه پیامبر خاتم ( ص) را کوثر عطا کرد. بدون تردید برترین دین و آئین خدا، دین مقدس اسلام است، و تربیت شدگان این مکتب، رفیع ترین جایگاه و والاترین مقام و مرتبت رادارند، و در میان تمام الگوها و اسوه ها، وجود گرامی و گرانقدر حضرت صدیقه طاهره ، فاطمه زهرا(س) شخصیت ویژه ای است که نشانه قدرت بالغه و توانایی بدیع پروردگار جهانیان است تا آیتی بر قدرت بی منتهایش در ایجاد و آفریدن ، آفریدگانی از جنس زنان باشد. یعنی زنی که خلاصه و عصاره فضایل و کرامت هاست، بزرگواری که زنان مسلمان در پیروی از وی هیچگونه نیازی به نمونه ای دیگر پیدا نخواهند کرد. چهره فاطمه(س) ، چهره ای است که اگر درست و صحیح ترسیم شود، نه تنها مسلمانان، بلکه هر انسان دوستی که وفادار به ارزشهای انسانی و معتقد به آزادی حقیقی است، آن را به عنوان بزرگترین الگو برای پیروزی امروز خواهد پذیرفت. شخصیت گرانقدری که مسئولیتهای خطیر یک زن مسلمان را در صحنه زندگی روشن می سازد که چگونه باید بنده ای شایسته در برابر قادر متعال ، دختری بایسته در مقابل پدر، مادری لایق برای فرزندان ، همسری دلسوز و همراه در قبال شوهر و سرانجام ایثارگری قابل تحسین در برابر محرومان و بینوایان بود.
۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۹ آذر ۹۲ ، ۱۰:۰۰
همـ♥ـراه

هم چاه سر راه تو باید بکنیم

هم اینکه از انتظار تو دم بزنیم

این نامه چندم است می خوانی؟

داریم رکورد کوفه را می شکنیم...


"جلیل صفر بیگی"

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۹ آذر ۹۲ ، ۰۹:۵۸
طلبه جهادی

توجه داشته باشید؛ باید تقوا پیشه کنیم.

آنچه ما را قوی می کند، تقواست؛

آنچه ما را آسیب ناپذیر می کندف تقواست؛

آنچه ما را به ادامه ی این راه تا رسیدن به اهداف

عالیه امیدوار می کند. تقواست...

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۸ آذر ۹۲ ، ۱۲:۰۰
طلبه جهادی

 چکیده

جمهوری اسلامی ایران در آغازین دهه چهارم خود در حد بسیار وسیع توسط ضد انقلاب خارج‌نشین و قدرت‌طلبان داخلی متهم به تقلب در انتخابات گردید. این اتهام ضدامنیتی، اردوکشی‌های خیابانی پیش از انتخابات را به زنجیره اغتشاش و آشوب در کشور تبدیل کرد. در این وقایع بیگانگان با حمایت برخی عناصر داخلی در واقع پروژه جدیدی تحت عنوان "جنگ نرم" را علیه جمهوری اسلامی ایران کلید زدند. جنگی که ابزار اصلی آن رسانه یعنی خبرگزاری‌ها، رادیو و تلویزیون، ماهواره و اینترنت است. حال این سؤال مطرح است که تأثیرات کدامیک از این ابزارها بیشتر است؟ اکنون که در عصر اطلاعات به‌‌سر می‌بریم، اینترنت در آن نقشی ویژه دارد و بنابر شواهد موجود تأثیرات آن بیش از سایر رسانه‌هاستتجزیه ‌و تحلیل داده‌های آماریِ این تحقیق نیز تأثیرات چهار کارکرد اینترنت در جنگ نرم غرب علیه جمهوری اسلامی را در حد زیاد تأیید کرده و در یک مورد تأثیر آن را کمتر از متوسط ارزیابی کرده است.

برای مطالعه این مقاله به "ادامه مطلب " بروید

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۸ آذر ۹۲ ، ۱۰:۰۰
همـ♥ـراه

متن نامه جانباز شیمیایی"علی اکبر امیدی"که در عملیات خیبر به درجه رفیع جانبازی نائل آمده به علی مطهری که به دفتر بلاغ ارسال شده به شرح ذیل است: بسمه تعالی آقای علی مطهری؛ فرزند مجاهد بزرگ و معلم مکتبی صدر انقلاب که چندان از تربیت پدر برخوردار نبوده‌ای، تو را به مسابقه دعوت میکنم. آیا حاضری با من مچ بیاندازی؟ مرا ضعیف میپنداری؟ چنان مشت تو را بفشارم که از درد به خود بپیچی. حاضری از روی همین ویلچیر و یا وقتی حالم بدتر می‌شود از روی تختم، با تو که ظاهراً سالمی و روی زمین راه میروی، با هم مسابقه دو بگذاریم؟ اشتباه نکن! نه فقط مسابقه سرعت،‌ حاضری از حرم امام روح الله تا جمکران مهدی فاطمه(س) پا به پای من بیایی؟ بدون راننده و ماشین؟. بیا مسابقه قرص خوردن بدهیم. چندتا قرص حاضری در روز بخوری؟ 5 ، 10 ، 20 ؟ من روزی 35 قرص میخورم. میتوانی رکورد مرا بزنی؟ راستی،‌ هرچه به حافظه‌ام فشار می‌آورم، یادم نمی‌آید تو را در جبهه‌ها دیده باشم. کدام جبهه خدمت میکردی؟ در غرب بودی یا در جنوب؟ استخوانهایت از سرمای کردستان ترکیده و انگشتانت سیاه شده یا از حرارت جنوب به عطش مرگ افتاده‌ای و خاک بیابان خورده‌ای؟ در چند عملیات شرکت داشته‌ای؟ چندبار مجروح شدی؟ داغی سرب را چشیده‌ای یا توانسته‌ای خطی از دشمن را بشکافی؟ آیا توانسته‌ای فاصله پنجاه متری در سه راهی شهادت را در شلمچه بدوی؟ چقدر زیر آب میمانی؟ مسابقه بدهیم؟ حاضری در اروند دویست متر زیر آب یک نفس شنا کنی؟ چقدر می‌توانی شیمیایی تنفس کنی؟ حاضری یکبار در خیبر نفس بکشی؟ من با تو مسابقه پول و موقعیت و جایگاه و جهالت نخواهم داد. من با تو مسابقه دلشاد کردن دشمن و ابزار تبلیغ او شدن را نخواهم داد. من با تو مسابقه شهرت پرستی باطل و نوکری طاغوت را نخواهم داد. من با تو مسابقه اهانت به ولایت فقیه را نخواهم داد که پیشتر اثبات کرده‌ام که از جسم و روح و همسر و فرزند و زندگی و آرامشم برای او و نام او و فرمان او و یک لحظه لبخند او نخواهم گذشت و همچون تو، او را کالای مسابقه نخواهم کرد. آیا حاضری با من مسابقه میزان قدرت انقباض و اسپاسم عضلات موقع تشنج را بدهی؟ میدانی آخرین باری که نزدیک بود تشنج کنم کی بود؟ زمانی که از خواندن نامه سخیف تو خشمگین شدم و نزدیک بود از روی ویلچیر زهوار دررفته‌ام نقش زمین شوم و اگر نبود تلاش همسر زجر کشیده‌ام، بار دیگر مسابقه را از تو برده بودم. اما این نامه را نگه میدارم تا حکم مسابقه بعدی من و تو باشد در قیامت؛ تا معلوم شود چه کسی می‌تواند بهتر از روی صراط بدود.نام محفوظ برای اینکه رسانه های حامی شما فکر نکنند به فکر مطرح کردن خودم بودم.(علی اکبر امیدیان)

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۲ ، ۱۰:۰۰
همـ♥ـراه

هم منتظر و طالب مهــدی هستی

هم یاور و هم نائب مهـدی هستی

عمری اگــــر از تــو دم زدیم آقاجان

چون راه رسیدن به مهدی هستی

*******

عاقبت بــــا لطــف حق دوران مهدی می رسد

بلبل خوش نغمه از بستـــان مهدی می رسد

می دهد این دل گواهی پیـــر ما سیـــدعلــی

پرچم از دست تو بر دستـــان مهدی می رسد...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۲ ، ۰۷:۴۳
طلبه جهادی

یکی از محافظان مقام معظم رهبری در خاطره ای گفت:  یک روز که مقام معظم رهبری به کوههای اطراف تهران برای کوه پیمایی رفته بودند، با دختر و پسری دانشجو برخورد می کنند که به لحاظ ظاهری وضع نامناسبی داشتند.

 

 

آنها به یک باره در مقابل گروه ما قرار گرفتند و فرصت جمع و جور کردن و رسیدگی به وضع ظاهری خودشان نداشتند از رفتار آنها مشخص بود که خیلی ترسیده بودند و اینگونه به نظر می رسید که آنها تصور می کردند که الآن آقا دستور دستگیری آنها را فورا صادر خواهد کرد!! ولی برخلاف تصور آنها آقا با آنها سلام و علیک گرمی کرد و پرسید که شما زن و شوهر هستید؟(البته آقا می دانست)؛  آن پسر وقتی با خلق زیبای آقا مواجه شد، واقعیت را گفت؛ و جواب داد خیر من و این دختر دوست هستیم!!

 

 

آقا ابتدا درباره ورزش و مزایای آن با آنها صحبت کرد و بعد فرمود : بد نیست صیغه محرمیتی هم در میان شما برقرار شود و شما با هم ازدواج کنید. آقا به آنها پیشنهاد داد که اگر مایل بودید در فلان تاریخ بیائید، و من هم آمادگی دارم که شخصا خطبه عقد شما را بخوانم. آن دو خداحافظی کردند و طبق قرار همراه خانواده خود در همان تاریخ به محضر ایشان رسیدند .

 

 

آقا هم خطبه عقد آن دو را جاری کردند . با برخورد کریمانه ایشان این دو جوان مسیر زندگی خود را تغییر دادند آن دختر غیر محجبه به یک دختر محجبه و معنوی و آن پسر دانشجو هم به یک جوان مذهبی مبدل شدند.

 

 

منبع: نشریه ماه تمام، شماره 3،ص17

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آذر ۹۲ ، ۱۶:۱۳
طلبه جهادی

امام خامنه ای(مدظله العالی):

ما که در مقابل حوادث گاهى بى‌صبرى مى‌کنیم، به خاطر این است که نمى‌دانیم این حوادث در سرنوشت نهایى ماپیش خداى متعال چه تأثیرى دارد. هر کدام از این سختى‌های مابه ازائى از اجرو ثواب الهى دارد. در روایتى دارد که در روز قیامت وقتى پاداش سختى‌کشیده‌هاى دنیا راجلوى چشم همه‌ى خلایق به آنها مى‌دهند و خلایق مى‌بینند خداى متعال چه پاداش عظیمى را برای رنج‌کشیده‌ها قرار داده،اهل محشر و حتّى خود اینهاآرزو مى‌کنند که اى کاش دردنیا گوشت بدنشان را بامقراض تکه‌تکه کرده بودند،براى این‌که این‌جا به این رنج‌ها مى‌رسیدند. این مطلب را براى این به من و شماگفته‌اند که بفهمیم و لمس کنیم که هر کدام ازرنج‌هاى شما در دنیا پیش خداى متعال مابازاء واجرى دارد. لذا قدر این حالت را بدانید و از خداى متعال سپاسگزار و شاکرباشید.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۶ آذر ۹۲ ، ۱۰:۰۰
همـ♥ـراه