به عشق رهبرم

به عشق رهبرم

اللهــــم احفظ و ایـد و انصر نائب المهدی امامنا خامنه ای...

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

یک سخن، یک پند[1] !

پنجشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۲، ۰۳:۳۸ ب.ظ

می توانید انسان ها را تکان بدهید

 

من کتاب هایی را که می خوانم، معمولاً پشتش یادداشت یا تقریظی می نویسم، یعنی اگر چیزی به ذهنم آمده پشت آن یادداشت می کنم. این کتاب "فرمانده ی من" را که خواندم، بی اختیار پشتش بخشی از زیارت نامه را نوشتم : << السلام علیکم یا اولیاء الله و احبّائه.>> واقعاً دیدم که در مقابل این عظمت ها انسان احساس حقارت می کند. من وقتی این شکوه را در این کتاب دیدم، در نفس خودم حقیقتاً احساس حقارت کردم.

چه کسی می تواند این شکوه را به ما نشان بدهد ؟ این شکوه وجود دارد، ولی یک نفر باید آن را به ما نشان بدهد. او چه کسی است ؟ او، شمایید. یعنی اگر شما قدر خودتان را بدانید، می توانید حامل آن چنان نورانیتی باشید که انسان ها را تکان می دهد. آن طور حقایق واقعاً ماها را منقلب می کند.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۲۱
همـ♥ـراه

نظرات  (۱)

۲۶ آذر ۹۲ ، ۰۲:۲۰ رحیم زاده
وبلاگ خوبی خواهد شد حتما معلوم هست اهل دقدقه هستید
جملات بهتری هم از ایشان راجع به کتاب خوانی هست
التماس دعا
پاسخ:
سلام
ممنون از توجه و اعلام نظرتون
ان شالله حاجت روا باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">