به عشق رهبرم

به عشق رهبرم

اللهــــم احفظ و ایـد و انصر نائب المهدی امامنا خامنه ای...

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

شعر حماسه

شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۰۰ ق.ظ


ای ایران


ای ایران ای مرز پرگهر

ای خاکت سرچشمه ی هنر

دور از تو اندیشه ی بَدان

پاینده مانی تو جاودان

ای دشکن ارتو سنگ خاره ای من آهنم

جان من فدای خاکِ پاکِ میهنم

مهر تو چون شد پیشه ام

دور از تو نیست اندیشه ام

در راه تو کی ارزشی دارد این جان ما

پاینده باد خاک ایران ما

سنگ کوهت دُرّ و  گوهر است

خاک دشتت بهتر از زر است

مهرت از دل کی برون کنم

برگو بی مهر تو چون کنم

تا گردش جهان و دور آسمان بپاست

نور ایزدی همیشه رهنمای ماست

ایران ای خرم بهشت من

روشن از تو سرنوشت من

گر آتش بارد به پیکرم

جز مهرت در دل نپرورم

از آب و خاک و مهر تو سرشته شد گِلم

مهر اگر برون رود تهی شود دلم.

 

* حسین گل گلاب*

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۳۰
همـ♥ـراه

ای ایران

شعر

ایران

نظرات  (۱)

۰۱ دی ۹۲ ، ۱۰:۵۳ سرگشته ...
گل نازم خیلی شعر زیبایی هست
رفتم تو حال هوای جشن هایی که برای 22 بهمن دوران ابتدایی و راهنمایی...
ممنون مثل همیشه عالی

پاسخ:
خواهش میکنم عزیزم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">